سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 91 مهر 5 , ساعت 8:37 عصر
امام جمعه طبس تأکید کرد
اهانت به مقدسات مسلمانان نشانه ضعف دشمنان اسلام

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس با اشاره به اهانت اخیر به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، گفت: اهانت به مقدسات مسلمانان نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار است.

خبرگزاری فارس: اهانت به مقدسات مسلمانان نشانه ضعف دشمنان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: وقتی شخصی ضعیف در مقابل حریفی قوی و قدرتمند قرار گرفته و احساس ذلت و شکست می‌کند، دست به یاوه‌گویی و فحاشی می‌زند که استکبار جهانی نیز همواره از انقلابِ در حال توسعه اسلامی ضربه خورده است.

وی ضمن یادآوری توسعه روزافزون نورانیت اسلام در سطح جهان، این پیروزی را از برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا، مقاومت مردم و وجود امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان اسلام که قدرت روزافزون اسلام را مشاهده می‌کنند از روی ناچاری و نادانی دست به اقدامات احمقانه‌ای می‌زنند که انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز و قرآن‌سوزی از جمله این کارهاست.

خطیب جمعه طبس درباره فیلم اخیر اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: سراسر این فیلم که با حمایت مالی صهیونیست‌ها ساخته شده حاوی اهانت به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) است که این اقدامات وقیحانه نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار است.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام اگر قدرت داشتند با بیان و منطق وارد می‌شدند، چرا که فحاشی و اهانت کار انسان‌های ضعیف، احمق و نادان است.

امام جمعه طبس یادآور شد: طی چند روز گذشته مسلمانان در کشورهای اسلامی با به صحنه آمدن، انجام تظاهرات و به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از این جنایت بزرگ اعلام کردند که در این راستا حتی به سفارت‌خانه‌های آمریکا در بسیاری از کشورها نیز حمله شد.

وی تصریح کرد: نه تنها این گونه اهانت‌ها نسبت به مقدسات اسلام تأثیر منفی برای اسلام ندارد، بلکه شتاب روزافزون توسعه و گسترش دین مبین اسلام در جهان را شدت می‌بخشد.

مهاجریان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، گفت: باید زنان و دختران ما با الگوگیری از حضرت معصومه(س) در حجاب خود دقت بیشتری کنند و پدران و شوهران نیز نسبت به حجاب و عفاف دختران و همسرانشان دقیق و حساس باشند.

اشاره به سالروز وقوع زمین‌لرزه مخرب طبس در سال 1357 و تأکید بر لزوم عبرت گرفتن از وقایع و جلوگیری از گسترش معصیت در جامعه، گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت، یادآوری سالروز کشتار مردم فلسطین در سال 1970 میلادی و کشتار مسلمانان در صدرا و شتیلا در سال 1982 میلادی، و گرامیداشت هفته پربرکت دفاع مقدس از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

ا



لیست کل یادداشت های این وبلاگ